onsdag 27. mai 2009

Oppussing av kjøkkenet.

Det opprinnelige kjøkkenet ble bygd av min farfar på 50tallet, (han har også bygd hele huset, så jeg håper ikke han snur seg i graven når vi moderniserer LITT..) men når vi flyttet inn så hadde vi lyst på nytt kjøkken og med litt andre løsninger.


Vi valgte å bytte til et mindre vindu, tette igjen en dør og åpne en annen.
Kjøkkenet kommer fra selveste IKEA, enkelt å "designe", lett å sette sammen og mange fine kjøkken å velge mellom. Tar nok et IKEA-kjøkken neste gang òg:)

Er det en del ting jeg har lyst til å bytte ut eller forandre på, merker hvertfall at jeg får fryktelig lyst på en ny brødboks, og kanskje noen nye kjøkkenhåndkler:) Ser også at vinhylla skriker etter mere vin.
På endeveggen her skal vi lage hyller fra taket og ned til gulvet. Der skal jeg ha alle mine gamle bokser (ELSKER gamle bokser!!!) og andre fine ting som ikke behøver å stå bortgjemt i skaper..
Denne kassa kom verdens deiligste kjæreste med her om dagen:D Den skal brukes til papiravfall og settes under hylla som kommer, men akkurat nå passer den på tomflaskene.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar