torsdag 28. mai 2009

Pandurosalg

Fikk en pandurobrosjyre i posten forrige uke, og der var MINST 30% rabatt på varene, da var jeg ikke sein om å hive meg på data'n og bestille litt. Trenger jo alltid noe så lenge det er salg!! *kremt*..salg eller ikke salg, trenger ALLTID noe!:)
Men i går kom endelig pakka, JIPPI!!

Her er tinga jeg kjøpte.
Nå skal jeg ta en av spiralbøkene og lage en "lånebok" som min mor kan ha på biblioteket sitt, ho er utrolig flink til å låne bort bøker, men glemmer fort hvem som har lånt dem.. Så nå skal det bli orden i sakene.

Ha en fortsatt kreativ dag alle sammen:)

2 kommentarer:

  1. Så mye lekkert, kjøkkenet ble jo LITT annerledes :p
    kjempefin tallerkenhylle, kjekt med snille svigerforeldre... :p
    ser deg i morgen!
    <3

    SvarSlett
  2. Takk for fin kommentar på bloggen min:-) Og grattis med ny fin blogg! Så flittige dere har vært å pusse opp!Det ble skikkelig flott!

    SvarSlett