tirsdag 2. juni 2009

Lule goes White all the time..

Alt jeg har som trenger en liten "oppussingsrunde" blir hvitt.
MEN neste gang jeg skal i en maleforretning blir det andre boller, da skal jeg reise hjem igjen med en lys,lys,lys grønn farge:)
Da gjennstår det bare å finne noe jeg kan male denne lys,lys,lys grønne fargen min på da, ser ut til at jeg må ta meg en tur på enten gjenbruket eller et loppemarked, oops!:D




Denne kommoden rakk aldri å bli 1 år før den ble "mishandlet" med hvitmaling, men jeg syns nå den gjorde seg bedre i hvit.

Kjøkkenbordet og spisestuestolene ble hvite.
Tallerkenhylla ble hvit

Peisen har også fått seg noen runder med hvitmaling.

Spisestue og skjenk har gått fra trehvitt til helhvitt.
Har planer om å trekke om setene på stolene etterhvert, men blir aldri helt klok på hvilken farge og stoff jeg skal ta.
Veggene er fortsatt litt tomme, men vi holder på med en eldgammel vindusramme som vi skal sette speil i. Satser på at man IKKE får 7 års ulykke ved knusing, for da ligger vi dårlig an!
Dette skal få henge over skjenken.
På veggen der det brune bordet står ønsker jeg må så sårt et vitrineskap!!:) *ønske, ønske*

Ha en fortsatt flott kveld.

3 kommentarer:

  1. Så flink du er med malekosten- blir ordentlig lekkert. Kjøkkenet ble kjempefint!!
    Ha en god natt..

    SvarSlett
  2. Så fint det blir! Gleder meg til å se grønt hos deg, og å bruke litt grønt selv! Er jo en knallfin farge :D

    SvarSlett
  3. Så heldig du er som har tallerkenhylle med knaggrekke under! Og den ble fin hvit, som alt det andre :) Kjempekoselig at du vil følge bloggen min.
    Ha en fortsatt fin søndag!
    Stine

    SvarSlett