tirsdag 9. juni 2009

Ferdig lykt og "påbegynt" veranda.

I dag har jeg fått gjort ferdig lykta, det holdt med to lag lakk.


Begynte også på noen slitte hagemøbler som vi kjøpte med huset. Her har mine kjære skrapet av malinga som var løs.

Oi!! Det blir hvitt jo!
Gleder meg til å kjøpe noen fine puter til stolene og en nydelig voksduk til bordet.
Her ser dere også vår(nabon's..) praktiske hagetraktor, hehe.. bor man på landet så bor man på landet.


Vi har planer om å bygge veranda så fort skattepenger og feriepenger har kommet inn på konto, imens får vi gjøre litt forarbeid som er gratis.
(JA HUSET ER gult OG blått...) Belive me, det skal males! Men ihvertfall verandaen blir der det er plen nå+ litt til.
Min bedre halvdel graver hull 1m ned i bakken til fundamentet til verandan . Her har vi også fått litt hjelp av nabokatta, Laila.
Ferdig! Så flink atte.

1 kommentar:

  1. Litt av noen prosjekter du driver med..Sikkert mye jobb, men sikkert utrolig morsomt også! Jeg elsker slik oppussing og forme sitte eget hus er jo spesielt spennende:) Masse lykke til! Ser ut som det blir veldig bra. Takk for koselig kommentar på bloggen min:)

    SvarSlett