mandag 15. juni 2009

Soverom

Da vi kjøpte huset var soverommet gult med blått gulv og hvitta tak.
På bilde under har jeg allerede begynt å male en vegg grå og gått over taket en gang med hvitmaling. Anbefaler alle som kjøper seg hus til å ta bilder FØR dere begynner oppussingen, kjempegøy å ha og se tilbake på... Jeg har ingen bilder av soverommet fra før jeg begynte oppussinga, men sånn går det når man blir ivrig!

FØR:

ETTER: Jeg valgte å ha en vegg brun, resten er grå, gardinene som henger her er bare en nødløsning!!! Som dessverre har vært en løsning i over 1 år... Men jeg har ikke funnet de gardinene jeg absolutt vil ha enda. Ting tar tid!:)

Men jeg fant meg hvertfall et sengesett på princess som jeg falt for, syns det er helt herlig! Romantisk og lekkert;)

Føler meg ikke ferdig her inne, det mangler fortsatt noe på veggene. Kanskje det hadde gjort seg med en sengegavl?



Også har vi en bitteliten TV som "pryder" veggen på andre siden... *KREMT*

5 kommentarer:

  1. Veldig lekkert!!
    Hadde vært fint med hvite lift/gardiner;)
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  2. Jammen ble det fint på soverommet deres!! Også flatskjerm da gitt...:-)
    Hilsen fra Anette

    SvarSlett
  3. Heihei, takk for så koselig kommentar! Veldig fint soverommet deres har blitt :) Gøy med før og etterbilder!

    SvarSlett
  4. velkommen til NIB!! :-)
    Ta gjerne en titt innom vår blogg!
    fint soverom dere har fått dere:-)

    SvarSlett
  5. En sengegavl gjør seg alltid. Vi hadde Jensen rammemadrass i sikkert 10 år før vi fikk gavl, og det ble en stor forskjell. Hvis du ikke finner noen du liker, så kan du skjære ut en i sponplate. Trekke med skumgummi og ha stoff du liker utenpå. Kjempefint det også.Den kan du jo henge rett på veggen, må ikke festes til senga.

    SvarSlett