onsdag 10. juni 2009

Gyngehest

Da vi kjøpte huset lurte onkel på om jeg ville ha den gamle gyngehesten hans, selvfølgelig ville jeg det!
Husker jo at vi lekte på den hos pappamor (altså farmor..) da vi var små.
Det er farfar som laga den til onkel da han var liten, så den er fra slutten av 40-tallet en gang.



Den er godt brukt og har mistet halen og manen sin.
Pappa sier at han kan restaurere den, men jeg vet ikke helt hva jeg vil.
Det hadde vært kjempegøy å fått den "ny" igjen, men så syns jeg også det er gøy å ha den så godt brukt. Hmm..what to do??
Den nydelige blå bamsen har min svigermor laga:)

11 kommentarer:

  1. Hei og takk for koselig kommentar. Koselig hus dere har kjøpt, og gyngehesten var så stilig.
    Mye arbeid med gamle hus, men så er det kjekt å ha noe å holde på med, og gamle hus blir man aldri ferdig med. Ha en fin dag i morgen, klem fra meg.

    SvarSlett
  2. Jeg ville ikke ha fikset på gyngehesten.
    Den er så sjarmerende slik den er!
    Massefint å se her hos deg!
    Legger deg til på blogglisten min.

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  3. ),O
    lö,)
    l),
    l
    Hei, velkommen til NIB!
    Jeg tror ikke jeg ville gjort noe med gyngehesten!
    Det blir spennende å se hva du finner på!
    Jeg håper du vil komme på besøk til meg også,
    klem, M

    SvarSlett
  4. Flott blogg med massevis av inspirerende før og etterbilder!
    Når det gjelder gyngehesten så tror jeg at jeg ville ha beholt den sånn som den er, men det er min mening.
    Ha en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  5. Hei! Gyngehesten er slitt og vakker som den er :) Fin blogg du har!

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  6. For en søt gyngehest!!
    Ville beholdt den som den er;)
    Flott blogg som jeg gjerne kommer tilbake til;)
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  7. Tusen takk for det!
    Ha en fin søndag, klem, M

    SvarSlett
  8. Hei, hei!! Koselig blogg du har!!
    Når det gjelder gyngehesten, så ville jeg gitt den tilbake manen og halen sin og ellers beholdt den slik den er! Men det er meg..fin nå også!! ha en fin dag videre!!

    SvarSlett
  9. Hei snupp! Lyktene er ikke frs ikea.. Kjøpte de før jul, hos MesterGrønn.. Med nydelige svibler inni.. :p
    Jeg ville ordnet hesten, hvis faren din kan få tak i materiale i samme stil, så det også ser gammelt ut.. Kanskje bruke kjempetykk hamptråd som man?

    SvarSlett
  10. Gammel, slitt og godt brukt :) Vakker er den! Jeg ville satt på hale og man, men ellers ikke gjort noe.
    Velkommen til blogglandia og Nib! Du har en koselig blogg!

    Ha det fint!

    SvarSlett
  11. Så heldig du er! Denne var jo bare nydelig :) Herlig gammel og slitt! Jeg ville ikke gjort mye med den, den har jo så mye sjarm nå :)

    SvarSlett