torsdag 18. juni 2009

Interiørblader

I dag har jeg kosa meg hjemme med den nye utgaven av BoligPluss.
Skulle så gjerne hatt enda et interiørblad som kunne dumpa ned i postkassa mi hver månede, er det noen som kan anbefale noen?
Har abonnert på Elle interiør tidligere og det var jeg ikke fornøyd med!
Klarer ikke bestemme meg, ROM 1.2.3, Maison, Lev Landlig, ++.. HJELP!!;)

Min kjære fyller 30 år på St.Hans aften, så i dag måtte jeg ta meg sammen og få gjort ferdig gaveinnkjøpa. Guuud så deilig det er å være ferdig med det!:)
Jeg måtte også få pakket dem inn i dag mens han ikke var hjemme.

-Så "Chælesen" nå kan du glede deg!!

I morgen reiser vi rett fra jobben og opp på hytta, håper været holder seg sånn som det er nå.
Hvor blir det forresten av sommeren vår???

Ønsker dere alle en god helg!

8 kommentarer:

  1. Lev Landlig er kjempe bra! Ja, nå tenker jeg Espur kan glede seg! Kos dere på hytta i helga..
    See you tomorrow!

    SvarSlett
  2. Det var en god stabel med pakkesanger, blir nok bra!
    Har Lyst å abonnerer på danske Isabellas jeg, men mye styr gitt...

    SvarSlett
  3. Det kalles for terrorisering å legge fram gaver sånn...

    SvarSlett
  4. Mine favoritter er LevLandlig og VAKRE hjem og interiør....ANBEFALES!! Jeg abonerer ikke på vakre hjem men kjøper i blant;-)) etter lommeboka!
    God sommer...

    SvarSlett
  5. Hei! Takk for hyggelig kommentar på bloggen min!
    Første gang jeg er inne på bloggen din og må få si at det var gøy å se alle dine fine før og etter-prosjekter. Slike prosjekter er alltid inspirerende :)

    SvarSlett
  6. Jeg har bolig pluss og rom123, de er ganske like i stilen, og absolutt i min gate iallefall. De andre har jeg ikke lest ennå (vet sannelig ikke om jeg tør heller, kan jo bli avhengig;o)))
    Lykke til med valget.
    PS Nydelig blogg du har, denne skal jeg følge;o)

    SvarSlett
  7. jeg har rom123, mitt absolutt favorittblad :D

    SvarSlett