mandag 8. juni 2009

På skattejakt hos nabo'n!

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra skattejakt hos mamma og pappa. (JA, de er mine naboer, jeg har kjøpt barndomshjemmet til pappa..)
Der fikk jeg lov til å "låne" med meg vaskefat med mugge og to skåler. Den ene skåla skal visst være til barbersaker og den andre regner jeg med er til såpe.

Dette er fra mine oldeforeldre, altså det er GAMMELT!! Nå får det pynte stua vår istedenfor å bli gjemt/glemt bort hos nabo'n. :)

(Det er så godt at ingen ser at ovenen min skulle vært vasket.. *kremt*)

Nå må jeg være på utkikk etter gamle barbersaker og muligens et stilig, nostalgisk såpestykke.
I mellomtiden pynter jeg opp med litt smykker.

Jeg fikk ogsaa med meg en emaljert bolle:
Den passer nå på gamle trådsneller som har tilhørt mormora til min kjære.

Grønnfargen på symaskinen og grønnfargen på bollen passet jo perfekt sammen! TAKK TIL VERDENS BESTE FORELDRE!!

Nå skal vi spise gèle

Ha en fortsatt god kveld!:)

2 kommentarer:

  1. Hei du og takk for hyggelig hilsen: )

    Så koselig blogg du har, også så spennende det må være med full oppussing av hus.. Tenk å få det akkurat slik man vil, *drømme drømme*.. : ) Men det er sikkert mye jobb også?! Til syvende og sist, garantert verdt det!!: )

    Ønsker deg en fin uke, så titter jeg innom igjen!: )

    Klem Frk T

    SvarSlett
  2. Så fine ting du fant! heldige du!
    Klem*

    SvarSlett